Administratívne pomôcky uvedené v odseku 1 musia byť zaevidované v knihe administratívnych
pomôcok už pri ich zavedení. Knihu administratívnych pomôcok zaeviduje pracovisko,
ktoré je v štátnom orgáne, u podnikateľa alebo v inej právnickej osobe, alebo ich
organizačnej zložke určené na plnenie úloh pôvodcu utajovanej skutočnosti registratúry.
2) Jednotlivé listy knihy administratívnych pomôcok a listy administratívnych pomôcok
musia byť očíslované a na ľavej vnútornej strane obalu každej z nich musí byť uvedený
názov štátneho orgánu, podnikateľa alebo inej právnickej osoby, alebo ich organizačnej
zložky, evidenčné číslo, počet listov, dátum pridelenia, meno, priezvisko a podpis
vedúceho. Knihu administratívnych pomôcok vedie vedúcim písomne určená osoba (ďalej
len „určená osoba“). Pri zmene určenej osoby alebo vedúceho sa doplní meno, priezvisko
a podpis novej určenej osoby alebo vedúceho s uvedením dátumu zmeny. Prijatie administratívnej
pomôcky potvrdí oprávnená osoba podpisom s uvedením mena, priezviska a dátumu prijatia.